Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 21.12.2007, 15:31
Urbancityboy:n Avatar
Urbancityboy Urbancityboy ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 24.09.06
Sijainti: Savo, Finland.
Viestit: 1.250
Perusasetus


jos mietin tilannetta, jossa esim. vinssataan tienpäällä kaveria ojasta jyrkässä mäessä, jossa pitäisi saada bertta pysymään 100% luotettavasti paikallaan kun välillä on autosta hypittävä pihallekin, niin luottamus tuon oman jortaanijarrunsa kanssa on hieman niin ja näin...kumminkin nissanmicran jarrurummun kokoinen kehä pitää paikallaan yli kahdentonnin mötikkää...helposti tosiaan myös unohtuu päälle kun ei ole tumppauttavan topakka. ja sitten ei enää pidä ensinkään.

tuossa eilen värkkäiltiin hj:n akselistoa bj:n alle, niin kannattaisikos muuttaa samalla käppäri takapyöriltä ottavaksi...? onko muilla kokemusta tuosta? jos tekisi liitinpalan hj:n akselilta tulevan ja oman vaijerinsa väliin, tai miten muut on tuon toteuttaneet?

pakkeli, ystävä vai vihollinen?

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 09:39 (GMT +2).