![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#9
|
||||
|
||||
|
LostBoys ilmoittautui tänään, ja kaikki järjestelmät toimi oikein mainiosti ilman mitään ongelmia.
Nopeasti luettuna en löytänyt CUPin 2008 säännöistä mitään varsinaisia muutoksia 2007 vuoden sääntöihin. EDIT: Tuolla näyttikin löytyvän yhteenveto muutoksista: http://www.petrisimolin.com/ThePalst...ge=10&ARCHIVE= Ismo / Vihti Blondi / C303 LostBoys Edited by - ismo on 17/12/2007 15:06:13 |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Talvieksytys 2008 kuvat by: Morjenz | Morjenz | Tapahtumat | 21 | 05.12.2018 22:00 |
| Offivarusteen TalviEksytys lll Kilpailukutsu-07 | Kentsu | Tapahtumat | 171 | 07.11.2007 12:23 |
| Talvieksytys II | JERKKU | Tapahtumat | 0 | 01.04.2006 16:11 |
| Offivarusteen TalviEksytys 2006 | Kentsu | Tapahtumat | 139 | 26.02.2006 18:41 |
| Talvieksytys 2006 ? | pee | Tapahtumat | 214 | 28.01.2006 20:58 |