Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #9  
Vanha 17.12.2007, 15:00
ismo:n Avatar
ismo ismo ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 26.09.06
Sijainti: Vihti (koti) / Espoo (työ), Finland.
Viestit: 453
Perusasetus

LostBoys ilmoittautui tänään, ja kaikki järjestelmät toimi oikein mainiosti ilman mitään ongelmia.

Nopeasti luettuna en löytänyt CUPin 2008 säännöistä mitään varsinaisia muutoksia 2007 vuoden sääntöihin.

EDIT: Tuolla näyttikin löytyvän yhteenveto muutoksista:
http://www.petrisimolin.com/ThePalst...ge=10&ARCHIVE=

Ismo / Vihti
Blondi / C303
LostBoys

Edited by - ismo on 17/12/2007 15:06:13
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Talvieksytys 2008 kuvat by: Morjenz Morjenz Tapahtumat 21 05.12.2018 22:00
Offivarusteen TalviEksytys lll Kilpailukutsu-07 Kentsu Tapahtumat 171 07.11.2007 12:23
Talvieksytys II JERKKU Tapahtumat 0 01.04.2006 16:11
Offivarusteen TalviEksytys 2006 Kentsu Tapahtumat 139 26.02.2006 18:41
Talvieksytys 2006 ? pee Tapahtumat 214 28.01.2006 20:58


Sivu luotu: 08:40 (GMT +2).