Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 17.12.2007, 10:04
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Edellämainittujen erojen lisäksi on vielä jotain. Kun 12H-T:n männän lakeen on tehty palotila, männäntappia on jouduttu siirtämään alaspäin. 12H-T:ssä on tästä johtuen myös lyhyempi kiertokanki. Heikompi alavääntö johtuu luultavasti enimmäkseen tästä, kiertokangen kulma menee huonommaksi. Männäntappi on myös eripaksuinen, nämä kannatta huomioida jos miettii risteytystä.
Käytännössä voi vaihtaa kannen, männät ja kiertokanget, silloin saadaan sama moottori kuin 2H, mutta öljyruiskuilla varustettuna. Ruiskutuspumppu sen mukaan tekeekö vaparin vai turbon. 2H:n kanteen ei kuitenkaan käy kuin 2H:n suutinrungot ja esikammiokoneen tappisuuttimet.

12H-T:ssä oli ensin samat kk-laakerit kuin 2H:ssa, myöhemmin eri. Runkolaakerit aina samat. Kampiakseli on ainakin mitoitukseltaan sama.

Timop

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
onko tietoa sähkö moottoreista? lantikka Tekniikka & Jutustelu 21 24.01.2007 23:48
Oikein Hyvää Joulua Nalle Chit-Chat 60 24.12.2005 18:55
Toyotan moottoreista kivinen Tekniikka & Jutustelu 4 26.01.2004 10:46
Mitsun diesel moottoreista? Tekniikka & Jutustelu 1 07.11.2003 21:39
Vilkut ei toimi oikein? Yleiset 5 28.08.2003 07:17


Sivu luotu: 21:44 (GMT +2).