![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#12
|
||||
|
||||
![]()
Ja on se kellokin rikki jos sitä ulos vuotaa, ilman eli tässä tapauksessa öljyn pitäis pysyä siellä kalvon ja kotelon välissä. Aiheuttaa suuremmat ahtopaineet kun kello vuotaa, riippuen syötön määrästä.
Ja ettei menis niin simppeliks niin liian pienellä pakopesällä varustetun turbon ahtojen nosto voi laskea moottoritehoja kohonneiden pakopaineiden vuoksi, tästä taitaa olla eri topic. "Suck my dick" -Ron Jeremy Montenegros#10 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
turbon öljyletkua | hampuusi | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 11.06.2007 23:29 |
Lj:n turbon päivitys. | Setä | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 04.02.2007 18:24 |
Turbon huoltoa | Ex_inkkari | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 14.09.2006 13:36 |
Turbon huolto | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 18.04.2006 16:12 | |
Turbon välijäähdytin | sippis | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 19.05.2003 11:55 |