![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#11
|
|||
|
|||
![]()
Silloin kun se pidoton pyörä jarrutetaan lukkoon, kasvaa pitävämmälle pyörälle kulkeutuva momentti suurimmillaan puoleen siitä, mitä se olisi oikealla tasauspyörästön lukolla.
Se, että minkälaisen momentin rengas vaatii jotta auto liikahtaisi, onkin asia erikseen, mutta onhan se nyt lähtökohtaisestikin aika huono tilanne jos se käytettävissä oleva voima on vain puolet siitä mitä se voisi olla. Onpa sitä sellaistakin ihmetelty, kun peilijäällä puuterilumella ei eräs jäykällä etuakselilla varustettu citymaasturi päässyt liikkeelle, moottori sammui aina kun tekoäly alkoi jarrutella sutivia renkaita. Eikä keksitty mistä sen ajosuoritukseen puuttuvan elektroniikan olisi saanut kytkettyä pois. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hiacen lukkoperän kiristäminen | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 19.11.2013 07:57 | |
Lock Right -lukkoperän öljyt?? | akke | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 22.10.2006 17:47 |
O: HJ:n lukkoperän osia tai koko perä | JV73 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 06.08.2006 08:35 |
Vanhan lyhkäsen patrollin korvaaja | tapsa4x4 | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 02.05.2004 14:01 |
Lukkoperän lisäaine | Yleiset | 3 | 03.02.2004 19:07 |