Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 05.12.2007, 09:07
JF JF ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 14.11.03
Sijainti: Espoo
Viestit: 1.786
Perusasetus

Silloin kun se pidoton pyörä jarrutetaan lukkoon, kasvaa pitävämmälle pyörälle kulkeutuva momentti suurimmillaan puoleen siitä, mitä se olisi oikealla tasauspyörästön lukolla.

Se, että minkälaisen momentin rengas vaatii jotta auto liikahtaisi, onkin asia erikseen, mutta onhan se nyt lähtökohtaisestikin aika huono tilanne jos se käytettävissä oleva voima on vain puolet siitä mitä se voisi olla.

Onpa sitä sellaistakin ihmetelty, kun peilijäällä puuterilumella ei eräs jäykällä etuakselilla varustettu citymaasturi päässyt liikkeelle, moottori sammui aina kun tekoäly alkoi jarrutella sutivia renkaita. Eikä keksitty mistä sen ajosuoritukseen puuttuvan elektroniikan olisi saanut kytkettyä pois.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Hiacen lukkoperän kiristäminen Tekniikka & Jutustelu 18 19.11.2013 07:57
Lock Right -lukkoperän öljyt?? akke Tekniikka & Jutustelu 2 22.10.2006 17:47
O: HJ:n lukkoperän osia tai koko perä JV73 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 06.08.2006 08:35
Vanhan lyhkäsen patrollin korvaaja tapsa4x4 Tekniikka & Jutustelu 9 02.05.2004 14:01
Lukkoperän lisäaine Yleiset 3 03.02.2004 19:07


Sivu luotu: 07:58 (GMT +2).