Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 04.12.2007, 09:03
JF JF ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 14.11.03
Sijainti: Espoo
Viestit: 1.786
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Se on niinkuin manuaalinen luistonesto. Jarrutettaan luistavaa pyörää, taitaa ihminen olla hitaampi reagoimaan kuin tietokone uusissa maastureissa
Ja lopputulos on parhaimmillaan uudellakin maasturilla yhtä huono, koska kun sutivaa pyörää jarrutetaan jumiin asti, pitää toisen pyörän pyöriä kaksinkertaisella nopeudella siihen mitä se oikean lukon kanssa pyörisi (tasauspyörästön takia) eli vääntömomentti (eli autoa liikuttava voima) jää vain puoleen siitä mitä se voisi olla.

Eikä ole taattua, että välitykset tai kytkinkään on parhaalla alueellaan, vähän kuin yrittäisi tasamaalta lähteä kakkosvaihteella liikkeelle.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Hiacen lukkoperän kiristäminen Tekniikka & Jutustelu 18 19.11.2013 07:57
Lock Right -lukkoperän öljyt?? akke Tekniikka & Jutustelu 2 22.10.2006 17:47
O: HJ:n lukkoperän osia tai koko perä JV73 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 06.08.2006 08:35
Vanhan lyhkäsen patrollin korvaaja tapsa4x4 Tekniikka & Jutustelu 9 02.05.2004 14:01
Lukkoperän lisäaine Yleiset 3 03.02.2004 19:07


Sivu luotu: 00:55 (GMT +2).