![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Brittien trial peleissä oli just tuollaisia käytössä. Joissain tilanteissa pelas joissain taas ei. Pääosin kyllä ku seuraili, niin meni aika kikkailuks niillä sellaiset paikat, mistä olis ihan sukkana ajanu, ku olisivat heti kytkeneet ARB:n kiinni, ku niillä kuitenki oli noiden jarrujen lisäks ihan lukkokin.
Niillä toteutus oli nesteellä, eli ylimääräiset satulat takapyörissä ja sit pitkät vivut, joiden päässä sopivan kokoiset pääsylkyt. <center>--------------------------------------- www.pirate4x4.no www.pirate4x4.com www.formula-offroad.fi </center> |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Hiacen lukkoperän kiristäminen | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 19.11.2013 07:57 | |
| Lock Right -lukkoperän öljyt?? | akke | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 22.10.2006 17:47 |
| O: HJ:n lukkoperän osia tai koko perä | JV73 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 06.08.2006 08:35 |
| Vanhan lyhkäsen patrollin korvaaja | tapsa4x4 | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 02.05.2004 14:01 |
| Lukkoperän lisäaine | Yleiset | 3 | 03.02.2004 19:07 | |