![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
|||
|
|||
|
taas puupäät unohditte asian ytimen. Eli sen paskan koneen. Sillä ei oo merkitystä kuin syylliselle onko nyybi vai ei. Anteeksi.... hah hah. rahaa takaisin ostajalle niin tästäkin päästään.
Note! This message was posted anonymously! |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| mp-offi | ranver | Chit-Chat | 27 | 17.04.2007 10:31 |
| Offi-ihmissiirrin | blazoffer | Linkit | 3 | 20.09.2006 15:02 |
| onks kekään mopotarvike kauppias | pee | Chit-Chat | 10 | 24.03.2005 23:20 |
| "m" Offi LJ-70 | Toyman | O/M/V Muut | 5 | 09.08.2004 14:30 |
| Onks kukaan lukkoseppä tai abloy kauppias | pee | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 15.07.2004 23:59 |