Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 01.12.2007, 15:15
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Nuo laakerit ovat ihan uudet, 2kk ollut kiinni ja oon ite kasannu ne.. Ykshän mikä vois vaikuttaa asiaan, ois kova sana hommata tohon oikee työkalu millä ne mutterit kinnaa, ei vasaralla ja meisselillä naputtelemalla.. Mutta kumma kyllä tuo toinen puoli on vuoden päivät pysyny kiinni ja sekin on vasaralla ja meisselillä kinnattu

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O: LJ.n kuskinpuolen takavetoakseli jampeli O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 08.01.2008 17:09
Land Rover Disco S1 pyöränlaakeri ja sen vaihtotyö Pasi Tekniikka & Jutustelu 6 03.01.2008 21:30
M: HJ:n kuskinpuolen ovi Kovakalu69 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 10.04.2007 17:13
susukin pyöränlaakeri jopik Tekniikka & Jutustelu 7 13.01.2007 00:40
suzuki 410 takajarrukilpi ja pyöränlaakeri jnu Tekniikka & Jutustelu 1 19.07.2005 16:50


Sivu luotu: 19:12 (GMT +2).