![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]()
en varmasti mene
AVÅ VÅLVÅ |
|
||||
|
||||
![]()
en varmasti mene
AVÅ VÅLVÅ |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Note! This message was posted anonymously! |
|
||||
|
||||
![]()
yök sukkapöksy musaa...
_____________ Jeppis meininki! |
|
|||
|
|||
![]()
Siis tuli taas nähtyä Bon Jovi, ihan hyvän keikan heittivätten
![]() Ketkä muut lopulta olivat paikalla? Ite seisoin ketällä lähellä kaarretta bandist oikeella pitkä tukka ja parta heiluen ![]() P.S. Ei näkyny Konosta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Juu, tuli kyllä huomattua kyseinen tapahtuma... Kotiin tullessa joutu jättään auton 20 min kävelymatkan päähän. Ja emännyys oli ajellut puolitoista tuntia autopaikkaa etsien. Keikan kuuntelin kyllä ikkunasta kotona, mutta fiilis ei varmaan ollut sama kun stadionilla.
|
|
||||
|
||||
![]()
mitä ne maksaa että menee keikalle???
|
|
|||
|
|||
![]()
Ai sääkää et oo niil töissä, no ei kait kaikki voi ottaa
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Olin mie sielä! ![]() Olin vain niin ekstaasissa (ei huumeessa, vaan hurmiossa), etten nähnyt kuin bändin! ![]() Hyvää juhannusta Bon Jovi -faneille, ja myös heille, jotka eivät ole faneja!! Eipä noita taida kovin monta täällä olla, jotka faniuden tunnustaa. Luulen, että 44 000 ihmisen joukossa oli myös muutama lipunkin lunastanut. ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
D Suzuki suomeen??? | kaiffari | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 06.03.2008 17:29 |
koskas tämä ameriikan crawleri tulee suomeen??? | TimJus | Tekniikka & Jutustelu | 39 | 28.01.2008 11:15 |
EURODANCE voitto Suomeen!!! | PikkuF | Chit-Chat | 7 | 03.09.2007 09:40 |
Uusi automerkki suomeen | Nerd-O | Chit-Chat | 5 | 21.04.2007 08:05 |
LR Defender 110 tuontiautona suomeen | wallu | Chit-Chat | 2 | 07.06.2005 14:28 |