![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#8
|
|||
|
|||
|
juu ja kyllä se nyt kun tuota kuvaa on tuijottanu silmät kipiänä alkaa näyttää kuus vitosen jakikselta. kardaanitkihan tuossa menee uusiksi. saa nähä tuleeko tuota koskaan laitettua itelle kun välitys satsi jo jakiksessa on mutta aika näyttää. mulla vaan kummittelee sanat "top shift jakis" mielessä ja oon omasta mielestäni kuullu ne ln46 yhteydessä kun isot pojat puhuu viisaita tuolla talleilla. en tiiä sit pitäskö tässä hakeutua hoitoon ku mielessä jo "kummittelee"
"tämmöstä tänään" |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Mikä lukko sopii ln110 hilun perään (hankittu) | j1s | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 22.08.2008 10:48 |
| O:Jakolaatikko th350 perään. | Jeep-Rice | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 6 | 06.03.2008 20:58 |
| Mikä Stefa Bertan perään? | Appari | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 23.05.2007 20:43 |
| Mikä jakolaatikko ronkelossa | Ex_inkkari | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 17.12.2006 18:40 |
| mikä jakoloota 455+th400:sen perään? | Viitapiru | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 26.12.2004 14:12 |