Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 22.11.2007, 00:26
lapikas lapikas ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 06.09.06
Sijainti: rovaniemi, .
Viestit: 333
Perusasetus

juu ja kyllä se nyt kun tuota kuvaa on tuijottanu silmät kipiänä alkaa näyttää kuus vitosen jakikselta. kardaanitkihan tuossa menee uusiksi. saa nähä tuleeko tuota koskaan laitettua itelle kun välitys satsi jo jakiksessa on mutta aika näyttää. mulla vaan kummittelee sanat "top shift jakis" mielessä ja oon omasta mielestäni kuullu ne ln46 yhteydessä kun isot pojat puhuu viisaita tuolla talleilla. en tiiä sit pitäskö tässä hakeutua hoitoon ku mielessä jo "kummittelee"

"tämmöstä tänään"
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mikä lukko sopii ln110 hilun perään (hankittu) j1s Tekniikka & Jutustelu 26 22.08.2008 10:48
O:Jakolaatikko th350 perään. Jeep-Rice O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 6 06.03.2008 20:58
Mikä Stefa Bertan perään? Appari Tekniikka & Jutustelu 2 23.05.2007 20:43
Mikä jakolaatikko ronkelossa Ex_inkkari Tekniikka & Jutustelu 3 17.12.2006 18:40
mikä jakoloota 455+th400:sen perään? Viitapiru Tekniikka & Jutustelu 10 26.12.2004 14:12


Sivu luotu: 23:26 (GMT +2).