Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 15.11.2007, 22:04
moggirange moggirange ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 26.08.04
Sijainti: Sodankylä
Viestit: 1.161
Perusasetus

Mitä korkeampi puristus- sitä vähemmän tehoa! Vain rooveri pystyy tuohon Muistaakseni nuita vogue(85=&gt- malleja ei ole tuotu suomeen kuin EFI-koneilla? Elikkä 9.35- puristeinen kaasarikone on harvinaisempi?

No kyllähän tuosta nyt pääsee!

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
gd240 moottorin vaihto? Tekniikka & Jutustelu 2 17.09.2007 14:46
Range, kaasari V8 ja tosi yksinkertaset sähköt Masu Tekniikka & Jutustelu 2 22.07.2007 20:44
Moottorin vaihto ja muutoskatsastus Tekniikka & Jutustelu 7 13.02.2007 09:15
weber kaasari kyssäri?imu-ja pakosarjan vaihto samisami2 Tekniikka & Jutustelu 25 21.08.2005 16:12
O: Tojoda F moottorin kaasari! Gemari O/M/V Muut 0 21.09.2004 11:36


Sivu luotu: 01:45 (GMT +2).