![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Mitä korkeampi puristus- sitä vähemmän tehoa! Vain rooveri pystyy tuohon Muistaakseni nuita vogue(85=> - malleja ei ole tuotu suomeen kuin EFI-koneilla? Elikkä 9.35- puristeinen kaasarikone on harvinaisempi?No kyllähän tuosta nyt pääsee!
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| gd240 moottorin vaihto? | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 17.09.2007 14:46 | |
| Range, kaasari V8 ja tosi yksinkertaset sähköt | Masu | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 22.07.2007 20:44 |
| Moottorin vaihto ja muutoskatsastus | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 13.02.2007 09:15 | |
| weber kaasari kyssäri?imu-ja pakosarjan vaihto | samisami2 | Tekniikka & Jutustelu | 25 | 21.08.2005 16:12 |
| O: Tojoda F moottorin kaasari! | Gemari | O/M/V Muut | 0 | 21.09.2004 11:36 |