![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Kiitoksia vinkistä. Selasin otsikoita ja löysin samanlaisen ongelman huohottimessa. Tukossa se oli minunkin autossani ja otettua "teräsvillat"pois tyhjäkäyni parani huomattavasti. Täytyy vaan pestä vanhat tai ostaa uudet tilalle. Lisäksi "säädin" tyhjäkäyntikierroksia korkeammaksi kaasuvaijerinsäätöpyörästä. Olisiko mahdollisesti "säätöpyörä" voinnut itsekseen tärinästä kiertyä ja muuttaa tyhjäkäyntikierrokset ?.
Note! This message was posted anonymously! |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| M: Range Rover -72 | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 28.09.2007 09:41 | |
| M: Range Rover -89 3.9 EFI Aut | LRV8 | O/M/V Muut | 8 | 25.02.2006 21:48 |
| M/V: Range Rover/Land Rover | LRV8 | O/M/V Muut | 15 | 05.01.2006 12:06 |
| M: Range Rover 3.5 V8 -80 | O/M/V Muut | 0 | 12.12.2004 19:59 | |
| Land Rover vai Range Rover? | HEKULIINI | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 19.08.2004 08:33 |