Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 07.11.2007, 20:25
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.050
Perusasetus

Eikös siinä ole samanlainen jakajapumppu kuin Lj:ssä ja volkkareissa? Hihnapyörästä 25 astetta tai enemmän ennen yläkuolokohtaa, suutinputket varttikierroksen auki pumpun päästä, 17mm avaimella.
Pumpun kiinnikemutterit auki 2kpl 12mm avaimella, suutinputkien alta tuen mutterit auki 2kpl 12mm avaimella.
Heittokellon jalka kiinni, aseta asteikko nollaan. Pyöräytä hieman moottoria edes takas ja varmista ettei viisari heilu.
Sit kun käännät yläkuolokohtaan niin pitäs näyttää 0.54mm-0.66mm ainakin Läjän tietojen mukaan, pajerosta en tiiä.
Näin ulkomuistista, viisaammat tarkentakoon, onhan jakopää ajoitettu oikein?

"Suck my dick"
-Ron Jeremy
Montenegros#10
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
2lt syöttöpumpun ajoituksen vaikutus Hharri Tekniikka & Jutustelu 1 27.12.2007 19:27
Kaasarin säätö? hpotteri Tekniikka & Jutustelu 3 18.02.2007 22:33
Pajeron diesel-pumpun ajotus-säätö? Dunkel Tekniikka & Jutustelu 2 09.05.2006 21:53
Kässärin säätö? Cental73 Tekniikka & Jutustelu 2 30.03.2005 07:29
Ohjauskulmien säätö Firebird Yleiset 15 16.07.2004 17:23


Sivu luotu: 08:03 (GMT +2).