![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Eikös siinä ole samanlainen jakajapumppu kuin Lj:ssä ja volkkareissa? Hihnapyörästä 25 astetta tai enemmän ennen yläkuolokohtaa, suutinputket varttikierroksen auki pumpun päästä, 17mm avaimella.
Pumpun kiinnikemutterit auki 2kpl 12mm avaimella, suutinputkien alta tuen mutterit auki 2kpl 12mm avaimella. Heittokellon jalka kiinni, aseta asteikko nollaan. Pyöräytä hieman moottoria edes takas ja varmista ettei viisari heilu. Sit kun käännät yläkuolokohtaan niin pitäs näyttää 0.54mm-0.66mm ainakin Läjän tietojen mukaan, pajerosta en tiiä. Näin ulkomuistista, viisaammat tarkentakoon, onhan jakopää ajoitettu oikein? "Suck my dick" -Ron Jeremy Montenegros#10 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
2lt syöttöpumpun ajoituksen vaikutus | Hharri | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 27.12.2007 19:27 |
Kaasarin säätö? | hpotteri | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 18.02.2007 22:33 |
Pajeron diesel-pumpun ajotus-säätö? | Dunkel | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 09.05.2006 21:53 |
Kässärin säätö? | Cental73 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 30.03.2005 07:29 |
Ohjauskulmien säätö | Firebird | Yleiset | 15 | 16.07.2004 17:23 |