Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 06.11.2007, 08:52
Eskimo Eskimo ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.10.03
Sijainti: Kajjjaani, .
Viestit: 3.320
Perusasetus

Pari juttua:

-Miten VNT:n siipien ohjaus?
Esim. kun huudatetaan läppä tiskissä ja täydet ahdot päällä olisi hyvästä säätää VNT:n siivet minimiin. Saattaa tulla muuten kierroksia liikaa.
Toki iso osa pakokaasuista menee isomman turbon läpi mutta mutta...

- Se imu puoli kans mietityttää. Ahistaako VNT kun isomman hyrrän ilmat pitää vetää sen läpi?

- Riittääkö pakopaineet pyörittämään molempia yhtäaikaa pienillä kierroksilla eli onko niitä ahtoja sittenkään alhaalta?

Miksei rinnakkain molemmat ja läppäsydeemillä vaihto määrätyssä ahtopaineessa?


____________________________________
"Japsit tekee maasturit, Jenkit niihin renkaat"

- eskimo

OffRoad Kainuu ry.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
turboa hj:hin Tekniikka & Jutustelu 6 17.02.2008 19:29
M: 2 turboa ja hukkaportti O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 10.02.2008 22:55
Turboa G:hen pee Tekniikka & Jutustelu 3 25.06.2006 22:39
Turboa hiluxiin Karhu67 Tekniikka & Jutustelu 5 08.05.2006 20:24


Sivu luotu: 08:58 (GMT +2).