Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 31.10.2007, 17:25
Urbancityboy:n Avatar
Urbancityboy Urbancityboy ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 24.09.06
Sijainti: Savo, Finland.
Viestit: 1.250
Perusasetus

hojokkiin ei huoltoautona saa tosiaan laillisesti kolmea enempää..tien päällä ylilastista narahtaessa voi tietysti yrittää vedota (huom!) "säälittävään tapaukseen", jonka määritelmä löytynee tarkemmin tielikennelaista. tilapäiskuljetusjutut ja muut selvennykset eivät auta eivätkä sakoilta säästä, jos ei tilapäiskuljetukseen tarkoitettuja tilapäisiä istuinpaikkoja ole, jos kun kerran auto on huoltoauto. jos meinaat enemmän lössiä aisoille asetella, ei tuossa tilanteessa apua enää anna muu kuin 6p. pakun runko ja paperit. nehän olisi hojossa aina ihan kivat olla olemassa. tietty etupenkkkien taakse väliverho ja tummat ikkunat jeesaavat aina, kun tarvitsee huoltoautolla kavereita yli kahden kipaleen verran kuskata. säännöt ja pykälät huoltoauto-asiaan ovat kyllä hyvin selvät.

pakkeli, ystävä vai vihollinen?
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Huoltoauton vakuutukset? KarvaTurpa Tekniikka & Jutustelu 12 04.01.2007 20:59
Huoltoauton autovero MouhijärvenMies Tekniikka & Jutustelu 13 14.09.2006 15:50
Huoltoauton paino? Setä Tekniikka & Jutustelu 8 09.05.2006 21:06
Huoltoauton vetopainot. Mikki10 Tekniikka & Jutustelu 3 04.12.2005 20:20
PTO:n määritelmä LaaLaa Tekniikka & Jutustelu 10 01.01.2004 21:21


Sivu luotu: 18:25 (GMT +2).