![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#3
|
||||
|
||||
|
hojokkiin ei huoltoautona saa tosiaan laillisesti kolmea enempää..tien päällä ylilastista narahtaessa voi tietysti yrittää vedota (huom!) "säälittävään tapaukseen", jonka määritelmä löytynee tarkemmin tielikennelaista. tilapäiskuljetusjutut ja muut selvennykset eivät auta eivätkä sakoilta säästä, jos ei tilapäiskuljetukseen tarkoitettuja tilapäisiä istuinpaikkoja ole, jos kun kerran auto on huoltoauto. jos meinaat enemmän lössiä aisoille asetella, ei tuossa tilanteessa apua enää anna muu kuin 6p. pakun runko ja paperit. nehän olisi hojossa aina ihan kivat olla olemassa. tietty etupenkkkien taakse väliverho ja tummat ikkunat jeesaavat aina, kun tarvitsee huoltoautolla kavereita yli kahden kipaleen verran kuskata. säännöt ja pykälät huoltoauto-asiaan ovat kyllä hyvin selvät.
pakkeli, ystävä vai vihollinen? |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Huoltoauton vakuutukset? | KarvaTurpa | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 04.01.2007 20:59 |
| Huoltoauton autovero | MouhijärvenMies | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 14.09.2006 15:50 |
| Huoltoauton paino? | Setä | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 09.05.2006 21:06 |
| Huoltoauton vetopainot. | Mikki10 | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 04.12.2005 20:20 |
| PTO:n määritelmä | LaaLaa | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 01.01.2004 21:21 |