Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #30  
Vanha 30.10.2007, 16:37
Ranee:n Avatar
Ranee Ranee ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.09.07
Sijainti: Seinäjoki
Viestit: 1.049
Perusasetus

Vähän tuosta kantikkaaksi kulumisesta.
Moottoripuörämiehethän tietää tän saman ongelman nappuloitten kanssa että jokatoinen pala kuluu enemmän.
Pitkällisten pohdintojen jälkeen ollaan tultu siihen tulokseen että tämä johtuu renkaan pussiutumisesta varsinkin vetämättömillä pyörillä ja alhaisilla paineilla.
Sitten näin pientä selvitystä että mitä pussiutumisella tarkoitan.
Kaikki varmaan muistaa piirretyistä kun kovassa vauhdissa rengas muuttuu soikeaksi ja renkaan pystylinjan taakse rengas kasaantuu pussiksi. vetämättömille pyörille muistaakseni se pussi muodostuu ennemmin etupuolelle mutta kuitenkin.
Ratkaisu on kierrättää sarjaa parikertaa kaudessa edestä taakse. Tämähän ei poyörällä onnistu mutta yleensähän pyörästä kuluu takarengas eturenkaaseen nähden paljon nopeammin.

Jeepillä mennään
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mitä eroa dl-50 ja dl-51 koneilla? Tekniikka & Jutustelu 1 11.10.2006 10:23
mitä eroa volvon ja unimogin porttaaleilla? Tekniikka & Jutustelu 20 27.11.2005 20:44
Mitä eroa? Tekniikka & Jutustelu 1 22.09.2005 08:15
mitä eroa on,. ttapio Tekniikka & Jutustelu 16 23.05.2005 07:32
mitä eroa? Tekniikka & Jutustelu 7 14.05.2004 22:13


Sivu luotu: 15:19 (GMT +2).