![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#30
|
||||
|
||||
![]()
Vähän tuosta kantikkaaksi kulumisesta.
Moottoripuörämiehethän tietää tän saman ongelman nappuloitten kanssa että jokatoinen pala kuluu enemmän. Pitkällisten pohdintojen jälkeen ollaan tultu siihen tulokseen että tämä johtuu renkaan pussiutumisesta varsinkin vetämättömillä pyörillä ja alhaisilla paineilla. Sitten näin pientä selvitystä että mitä pussiutumisella tarkoitan. Kaikki varmaan muistaa piirretyistä kun kovassa vauhdissa rengas muuttuu soikeaksi ja renkaan pystylinjan taakse rengas kasaantuu pussiksi. vetämättömille pyörille muistaakseni se pussi muodostuu ennemmin etupuolelle mutta kuitenkin. Ratkaisu on kierrättää sarjaa parikertaa kaudessa edestä taakse. Tämähän ei poyörällä onnistu mutta yleensähän pyörästä kuluu takarengas eturenkaaseen nähden paljon nopeammin. Jeepillä mennään |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Mitä eroa dl-50 ja dl-51 koneilla? | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 11.10.2006 10:23 | |
mitä eroa volvon ja unimogin porttaaleilla? | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 27.11.2005 20:44 | |
Mitä eroa? | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 22.09.2005 08:15 | |
mitä eroa on,. | ttapio | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 23.05.2005 07:32 |
mitä eroa? | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 14.05.2004 22:13 |