Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 22.10.2007, 10:21
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Haulla löytyy:
http://www.petrisimolin.com/ThePalst...TOPIC_ID=34563

Lainaus:
quote:Vaihdekepin LOCK asento on vissiin keskitasauspyörästön lukko jolla ei ole mitään tekemistä akselien tasauspyörästöjen lukkojen kanssa?
Tämä lukitsee kardaanien välissä olevan keskitasauspyörästön. Se kannattaa lukita aina heti maastoon mennessä, samalla kun laittaa pikupuolen päälle.

Lainaus:
quote:Onko näissä kitkalukkoja tms.??
Ei. Saatavana on kyllä jälkiasennuslukkoja (KAM), mutta suosittelisin 100% automaattista (Detroit Locker) tai kytkettävää (ARB, KAM) lukkoa taakse. Eteen kytkettävä tai Torsen (Quaife, Detroit Truetrack)



T, Antti
Kiitos!!

Myyjä vain sanoi, että kun vetää kepistä lock asentoon, niin silloin kaikki pyörät vetää, eikä ratista saa kääntää..? Ihmeellinen kommentti jos etu ja takaperissä on kuitenkin aivan normaali avoin tasauspyörästö...?

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Hiluxiin lukkoja Tekniikka & Jutustelu 6 04.11.2006 19:49
Patrolliin lukkoja? cruiseri Tekniikka & Jutustelu 12 22.05.2006 09:43
lukkoja etee ja taa Tekniikka & Jutustelu 1 15.04.2006 22:03
Minkälaisia lukkoja? Tekniikka & Jutustelu 4 26.07.2004 06:43
Kingcab 4x4 lukkoja ? mikkos Tekniikka & Jutustelu 0 20.02.2003 14:44


Sivu luotu: 13:08 (GMT +2).