Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 21.10.2007, 11:42
piukepoi piukepoi ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 18.09.07
Sijainti: Rauma, Finland.
Viestit: 30
Perusasetus

Minä tein sillä lailla että kiristää ensin rattaan puoleisen laakerin niin että kun koittaa pyöritellä ratasta on siinä pieni välys ja sitten kiristää toisen puolen niin että ei ole klappia missään suunnassa ja kattoo vielä rattaiden välys että on pysynyt kohdallaan.
Jos sait selvää ?
Mutta tosa 3/2007 4x4magazinen lehdessä on joitain juttua asian tiimoilta.
Ainakin tosa 87 vuosmallisessa hiiluksissa on vaan lamelli levyjä
jotka on jousi puristuksessa eikä niitä tiätääkseni voi pahemmin kiristää kuin laittamalla kireämmän jousen tai prikkoja väliin.
Korjatkaa jos olen väärässä.

Kun on maasturi ei tarvitse katua.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
m: hilux -84 2.4 td 2lt 4x4 O/M/V Ajoneuvot 6 21.05.2007 22:57
-hilux vm 88 jami63 Tekniikka & Jutustelu 4 18.03.2006 17:31
m: 4wd hilux -82 O/M/V Muut 42 14.12.2005 06:33
M:HILUX 2,4D 4x4 -95 O/M/V Muut 0 02.08.2005 16:44
M:-88 HILUX 2.4 TD 4X4 peku O/M/V Muut 4 02.07.2005 12:48


Sivu luotu: 00:16 (GMT +2).