Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 21.10.2007, 07:40
mikjus:n Avatar
mikjus mikjus ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 5.972
Perusasetus

Nyt suosittelisin että tsekatkaa auton kaikki nesteet. Täällä oli aamulla ainakin -8 pakkasta ja jos vettä on perissä tai muualla niin aamuiset leiristä lähdöt voi olla aika murhaa. Toho olis varmaan kova sana olla mukana että voi sitten jarrurumpuja lämmitellä. Toivottavasti on kuitenkin reissun ajan paratiisikelit ettei tarvii koko ajan olla pilkkihaalarit päällä.

Oma auto on kait kohta aika nipussa. Hieman öljyn tarkastuksia ja rasvauksia jäljellä. Kattovalot pitäs vielä virittää. No oikeesti taitaa sellasta pikkunäpräystä olla vielä aika runsaasti jäljellä. Otin aika varomattoman venttiilin suojan hitsauksen vanteeseen sillä seurauksella että venttiili suli niin että alkoi vuotamaan. No ei muuta kun beadlock kehää irroittamaan. Osas sitte ne loput aika lyhyillä saumoilla kerrallaan räkiä kiinni.

Vastaa lainaten
 

Luokat
safari, venäjä


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Riskiretki 2006 safari 26-29.10.06 (venäjälle) KooPee Tapahtumat 121 15.10.2017 09:30
RiskiRetki 2006 DVD tilausohjeet SuurSyömäri Tapahtumat 20 10.11.2010 22:51
RiskiRetki 2006 DVD Valmis! 2 levyn setti. SuurSyömäri Tapahtumat 46 21.05.2007 11:31
SS-Fintroll-Riskiretki-3towers SuurSyömäri Tapahtumat 26 13.12.2006 21:39
Offivarusteen "RiskiRetki" 2006 helatostaina.... KooPee Tapahtumat 19 23.04.2006 02:08


Sivu luotu: 16:36 (GMT +2).