![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
||||
|
||||
|
Nyt suosittelisin että tsekatkaa auton kaikki nesteet. Täällä oli aamulla ainakin -8 pakkasta ja jos vettä on perissä tai muualla niin aamuiset leiristä lähdöt voi olla aika murhaa. Toho olis varmaan kova sana olla mukana että voi sitten jarrurumpuja lämmitellä. Toivottavasti on kuitenkin reissun ajan paratiisikelit ettei tarvii koko ajan olla pilkkihaalarit päällä.
Oma auto on kait kohta aika nipussa. Hieman öljyn tarkastuksia ja rasvauksia jäljellä. Kattovalot pitäs vielä virittää. No oikeesti taitaa sellasta pikkunäpräystä olla vielä aika runsaasti jäljellä. Otin aika varomattoman venttiilin suojan hitsauksen vanteeseen sillä seurauksella että venttiili suli niin että alkoi vuotamaan. No ei muuta kun beadlock kehää irroittamaan. Osas sitte ne loput aika lyhyillä saumoilla kerrallaan räkiä kiinni. |
| Luokat |
| safari, venäjä |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Riskiretki 2006 safari 26-29.10.06 (venäjälle) | KooPee | Tapahtumat | 121 | 15.10.2017 09:30 |
| RiskiRetki 2006 DVD tilausohjeet | SuurSyömäri | Tapahtumat | 20 | 10.11.2010 22:51 |
| RiskiRetki 2006 DVD Valmis! 2 levyn setti. | SuurSyömäri | Tapahtumat | 46 | 21.05.2007 11:31 |
| SS-Fintroll-Riskiretki-3towers | SuurSyömäri | Tapahtumat | 26 | 13.12.2006 21:39 |
| Offivarusteen "RiskiRetki" 2006 helatostaina.... | KooPee | Tapahtumat | 19 | 23.04.2006 02:08 |