![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Jos märkäsumppukoneen muuttaa kuivasumppukoneeksi, eikä koneessa satu olemaan jäähdytysöljysuihkuja männille, niin mitenkäs mäntien voitelun käy? Roiskevoitelu vähenee, kun kammenmutkat eivät enää osu sumpussa olevaan öljyyn. Riittääkö runko- ja kk-laakereiden läpi tuleva öljy sylinterien voiteluun? Onko jollain [u]oikeaa</u> tietoa tästä? T, Antti
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Mihin pakopainemittarin nippa 2LT koneessa | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 21.12.2007 10:06 | |
Rangen koneessa painetta | Discovery | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 01.06.2007 21:07 |
Patrol öljynkierto kysymys | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 09.01.2006 06:05 | |
Vettä koneessa? | Appari | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 09.07.2005 19:57 |
Aloittelija kyselee | jtuukka | Vuosimallit 1984-1996 | 2 | 04.01.2004 19:40 |