Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 17.10.2007, 18:22
Ahosensetä:n Avatar
Ahosensetä Ahosensetä ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 01.10.04
Sijainti: Marttila, Finland.
Viestit: 4.066
Perusasetus

Jos märkäsumppukoneen muuttaa kuivasumppukoneeksi, eikä koneessa satu olemaan jäähdytysöljysuihkuja männille, niin mitenkäs mäntien voitelun käy? Roiskevoitelu vähenee, kun kammenmutkat eivät enää osu sumpussa olevaan öljyyn. Riittääkö runko- ja kk-laakereiden läpi tuleva öljy sylinterien voiteluun?

Onko jollain [u]oikeaa</u> tietoa tästä?


T, Antti

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mihin pakopainemittarin nippa 2LT koneessa Tekniikka & Jutustelu 1 21.12.2007 10:06
Rangen koneessa painetta Discovery Tekniikka & Jutustelu 4 01.06.2007 21:07
Patrol öljynkierto kysymys Tekniikka & Jutustelu 3 09.01.2006 06:05
Vettä koneessa? Appari Tekniikka & Jutustelu 13 09.07.2005 19:57
Aloittelija kyselee jtuukka Vuosimallit 1984-1996 2 04.01.2004 19:40


Sivu luotu: 17:02 (GMT +2).