Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 14.10.2007, 21:39
jnu jnu ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 25.10.04
Sijainti: Heinola
Viestit: 1.885
Perusasetus

Ei ole mikään ongelma soittaa kerran offivarusteeseen mutta entäs jos kohta kaikki numerot onki 020 ja maksaa 30c minuutti.

Nopeasti googlesta vähän taustaa:

Yritysten ja viranomaisten käyttämät asiakaspalvelunumerot ärsyttävät monia. Esimerkiksi kymmenen minuutin jonotus Kelan 020-linjalla tai työvoimatoimistoon maksaa noin kolme euroa, puolen tunnin asioinnista linjalla kertyy jo lähes kymmenen euron hintainen lasku.

Kun yksityisen kännykkäliittymän keskimääräinen minuuttihinta on nyt noin seitsemän senttiä, niin esimerkiksi Elisan 010-alkuisesta numerosta joutuu vieläkin maksamaan 29 sentiä minuutilta. Song Networks Oy:n 030- numerot maksavat myös 29 senttiä, Soneran 020-numerot ovat hieman edullisempia, 22 senttiä minuutti.

Lähde: http://www.turunsanomat.fi/talous/li...1,1:0:0:0:0:0:

**************
Jussi ja Suzuki

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
PS.COM testaa: Pohjolan asiakaspalvelu Laskos Business 1 23.05.2006 15:52


Sivu luotu: 03:03 (GMT +2).