Lainaus:
quote:
Julkaisin uuden version. Kaksi muutosta.
- Massasyötön avaus laittaa näytön päivityksen pause tilaan. Samoin setup avaus. On voinut aiheuttaa ongelmia.
-Sitten on yksi uusi nappi (GPS nappien viimeisenä). Jos kilpailun aikana ohjelma sammuu jostain syystä. Tästä napista saa ladattua takaisin kilpailun lokin piirrettäväksi. Aikaisemmin "hävisi" ajettu reitti. Lokilla se kyllä on tallessa (xml tiedosto).
Jotta tämä toimisi, pitää kilpailun alku ja loppuaika olla asetettuna oikein setup näytöllä ja uutta nappia painetaan alku ja loppuajan välisenä aikana, kun ohjelma jostain syystä käynnistetään uudestaan. Tämä ei ole ollut minulle ongelma, koska tietsikka on toiminut vakaasti koko kisan. Mutta joillakin virta on loppunut, tai jotain muuta ongelmaa on ollut. Turhaan nappia ei kannata painaa. Testejä voi tehdä ihan rauhassa.
Näitä juttujan minun pitää vielä testata. Muita muutoksia en tee, mutta korjaan jos tuosta löydän bugin.
Tämä on viimeinen kikkailu, kun noilla xml loki tiedostoilla teen. Seuraava isompi päivitys tuo mukanaan oikean tietokannan. Kaikki nuo loki xml-tiedostot dumpataan sinne ja kaikki on helpompaa sitten. Tietokantaa on paljon helpompi lukea, kuin eri hakemistoissa olevia xml tiedostoja. Jospa tuon lupailemani tietokannan saisin toteutettua syksyn aikana. Saisi kivoja uusia juttuja sitten ensi kaudelle aikaiseksi. Älkää hävittäkö vanhoja lokeja.
Just do it!
Edited by - jappe on 08/07/2007 00:42:55
|
Tästä on julkaistu uusi versio. Kompassi nappi muuttuu vihreäksi jos kompassiluku on ok. Mulla oli kompassin sisältä yksi karva poikki ja sitä korjatessa tuli kompassiosuutta viilattua. Pitää vielä tehdä kompassin portti ja nopeus parametrit. Nyt on hard koodattu com1 4800. Sitten on uutuurena rastin pikakuittaus. F1, F2 ja F3 napit. F1 = saatu, F2 = löydetty ja F3 hylätty. Lisäsi on näppäinten käyttöön ilmestynyt ohje.
Mitään rajaa ei kartan koolle ole koodattu. Pitää kokeilla isolla kartalla. Levyllä oleva kartta on aina pienempi kuin muistissa oleva. Ovat pakattuja.
Jappe nyybinä
Note! This message was posted anonymously!