Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #7  
Vanha 08.10.2007, 10:22
JiiPee JiiPee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 13.08.03
Sijainti: Janakkala
Viestit: 6.384
Perusasetus

Joo, kaksi puslaa per tukivarsi kiinnittää tukivarren runkoon siinä minun kärryssä.

Lainaan vähän Nalle-sedän ja SoSo:n kuvia, jossa näkyy, miten ne "jakarit" (oikeammin kiintoavaimen näköinenhän se on) kytkee akselin runkoon:







Nallella jakari on alakautta ja SoSo:lla yläkautta akseliputkessa.

Akselin puoleisessa kaarevassa päässä on kaksi puslaa, joiden läpi se on pulteilla kiinni akselin korvakkeissa (korvake kahta puolen sen jakarin). Se on akselin puoleisesta päästä kahdella pultilla kiinni, jotta akselin kiertyminen estyisi.

Rungon puoleisessa päässä on jakarin kiertymisen ja ylös-alas-liikkeen salliva pusla ja se pää on lukittu paikalleen isolla mutterilla (jakarin päässä on kierre).

Panhardi on poikittainen tukitanko, joka pitää akselin sivusuunnassa kutakuinkin paikallaan.


Offipalsta.com - sinne ne webwheelerit menneet on
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Jos peräkärryn rakentaisi Masu Chit-Chat 6 23.03.2007 22:02
Peräkärryn talvirengastus hector Tekniikka & Jutustelu 17 14.11.2006 23:46
Peräkärryn/trailerin takavalot? offipete Tekniikka & Jutustelu 16 10.03.2006 13:40
OT:Peräkärryn rengaskoko ? Jyri Tekniikka & Jutustelu 2 09.07.2005 21:44
OT: peräkärryn vääntösauvajousituksesta -MaTTi- Tekniikka & Jutustelu 10 29.05.2005 18:42


Sivu luotu: 14:16 (GMT +2).