![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Joo, kaksi puslaa per tukivarsi kiinnittää tukivarren runkoon siinä minun kärryssä.
Lainaan vähän Nalle-sedän ja SoSo:n kuvia, jossa näkyy, miten ne "jakarit" (oikeammin kiintoavaimen näköinenhän se on) kytkee akselin runkoon: ![]() ![]() ![]() Nallella jakari on alakautta ja SoSo:lla yläkautta akseliputkessa. Akselin puoleisessa kaarevassa päässä on kaksi puslaa, joiden läpi se on pulteilla kiinni akselin korvakkeissa (korvake kahta puolen sen jakarin). Se on akselin puoleisesta päästä kahdella pultilla kiinni, jotta akselin kiertyminen estyisi. Rungon puoleisessa päässä on jakarin kiertymisen ja ylös-alas-liikkeen salliva pusla ja se pää on lukittu paikalleen isolla mutterilla (jakarin päässä on kierre). Panhardi on poikittainen tukitanko, joka pitää akselin sivusuunnassa kutakuinkin paikallaan. Offipalsta.com - sinne ne webwheelerit menneet on |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Jos peräkärryn rakentaisi | Masu | Chit-Chat | 6 | 23.03.2007 22:02 |
Peräkärryn talvirengastus | hector | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 14.11.2006 23:46 |
Peräkärryn/trailerin takavalot? | offipete | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 10.03.2006 13:40 |
OT:Peräkärryn rengaskoko ? | Jyri | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 09.07.2005 21:44 |
OT: peräkärryn vääntösauvajousituksesta | -MaTTi- | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 29.05.2005 18:42 |