Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 06.10.2007, 17:56
KarvaTurpa KarvaTurpa ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 08.03.06
Sijainti: Joensuu, Finland.
Viestit: 609
Perusasetus

En tiedä tarkalleen onko tuossa kovin paljoa eroa LJ:n ja 4Runnerin vastaavaan, mutta kerrotaan nyt kuitenkin miten asia ratkaistiin aluksi runnerin ja heti perään läjän tapauksessa. Kummassakin oli samalla tavalla kytkinakselin pää silmälaakerin kohdalta sorvautunut päin vittua...jo paaaaljon aiemmin kuin vian korjaus oli käsillä. Mahdollisesti jo vuosia aiemmin...eli ei se ainakaan heti hajoa jos välystä onkin. Kumpaankin tuli samanlainen patentti, eli vanha silmälaakeri malliksi mukaan ja laakeriliikkeestä mittojen mukaan 4mm leveämpi silmälaakeri, jolloin se yltää kytkinakselin ehjälle osalla jonkun matkaa. Näissä malleissa tuo 4mm mahtui vielä nippanappa...kaikista ei voi sanoa sopiiko?

Mikä varmuuskerroin? ...se sieltä mihinkään putoa
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O: Patrolin Laatikon kytkinakseli. Risa käy! Mutamies O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 17.02.2008 20:40
M: LJ-70 kytkinakseli + muuta Jeeper O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 05.04.2007 14:07
O:HJ:n kytkinakseli bj45lava O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 04.04.2007 20:27
O: HJ:n kytkinakseli tai 4/5-v loota -HANKITTU- SuurSyömäri O/M/V Muut 0 16.11.2005 17:34
O: HJ laatikon kytkinkoppa+kytkinakseli bj45lava O/M/V Muut 1 07.07.2004 20:34


Sivu luotu: 10:38 (GMT +2).