Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 05.10.2007, 15:05
korbimotors:n Avatar
korbimotors korbimotors ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 18.04.07
Sijainti: Salla, Finland.
Viestit: 759
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Mikä patrolli on kyseessä?
Mulla meni 35"x12,5"x15" kummit alle kun näytti rälläkkää pikkuisen kaariin. Sisälokareita piti myös muokata. Autossa on 50mm korotus jousissa ja kyseessä on -90 GR. Mulla on vanteina 8". Hyvin istuvat eivätkä näytä kovin hulluilta.

http://foorumi.pohojanmaanoffroad.fi/

Kyseessähän on siis pitkän mallin patukka ja -vm 84. Tarvkiikohan nuita toimenpiteitä tehdä mitä itse jouduit tekemään jos laittaa nuo 33" rattaat? Millä et:llä ne täytyis vanteet olla jos 7" vanteelle laittaa ettei ainakaan ota mihinkään tukivarsiin tai muihin sellaisiin kiini käännelessä linkkuun vai onko nuissa edes niin lähellä mitään mihin se vois ottaa kiini jos on väärällä et:llä? Niin ja on lehtijousi keksintö ja kone on normi 3.3 ilman turbooo. Jaksaako tuo normi 3.3 mennä vielä hyvin 33" rattailla ettei ainakaan tule voimattomuus onkelmia?

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Patrollin korin korotus... Tekniikka & Jutustelu 19 18.08.2008 14:00
Lj:n Korin Korotus TTMOSSE Tekniikka & Jutustelu 9 13.08.2006 23:54
Korin korotus Tumi Tekniikka & Jutustelu 6 11.04.2005 19:00
Korin korotus Tumi Tekniikka & Jutustelu 1 10.04.2005 11:14
patrollin spoa kymysys!! miksu1 Tekniikka & Jutustelu 1 30.12.2004 22:31


Sivu luotu: 17:11 (GMT +2).