Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 25.09.2007, 21:50
Arska:n Avatar
Arska Arska ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 09.07.04
Sijainti: Valtimo, Finland.
Viestit: 1.708
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Omassa projektissa on jo tehtynä soa joten korkeuden puolesta ei välttämättä olis tarvetta enää ilmaa lisätä. Ajatus olikin että jos sais poistettua alkuperäisistä jousista mahdollisimman paljon lehtiä jolloin auto olisi normaalisti melko matala,(suomen matalin soa BJ...) kuitenkin siten että olisi mahdollista ajaa myös pussit tyhjänä. Sillon lehdet venyis molempiin suuntiin melkohyvin. Tarvittaessa vois sitten nostaa autoa haluttuun korkoon ja joissain tilanteissa ehkä mahdollisesti painattaa esim. yhtäkulmaa maahan paremman otteen toivossa.

Ei se mahdoton maavara mahan alla autuaaks tee. Parempi ois ku auton painopiste ois mahdollisimman alhaalla ja korotusta ois se minkä renkaat antaa. Tulo, ylitys ja jättökulmat ois kuitenkin joskus hyvä olla vähän paremmat ja siihen tuo säädettävä alusta ois miusta aikasta kova juttu.

Tällainen mullakin oli ensin mielessä, mutta totesin helpommaksi heittää lehtijouset kokonaan pois ja tukivarret tilalle.
Ainakaan omassa autossa tuo painatushomma ei mielestäni toiminut sen paremmin kuin nykyinen rinnankytketty systeemi.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Range roverin ilmajousitus Tekniikka & Jutustelu 5 10.05.2007 15:41
Range classic ja ilmajousitus Tekniikka & Jutustelu 6 09.08.2006 00:36


Sivu luotu: 07:49 (GMT +2).