Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #14  
Vanha 25.09.2007, 18:46
jp-suzuki:n Avatar
jp-suzuki jp-suzuki ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 10.12.06
Sijainti: Ii, .
Viestit: 62
Perusasetus

410:stä voi muuttaa 413:sta vastaavan mut samuraihin ei voi verrata kun erisukupolvea,

410:iin kun laitaa levyt eteen, isommat takajarrut ja tehostajan nii voi varrata 413:sta, sillon kontorin max arvot on 1655cc ja 76,8hp

esim -85 410 on jo valmiina levyt ja riitävät takajarrut, ainoastaan tehostaja pitää laitaa
-toyota 2T 1588cc 75hp5200-5400rpm, 118Nm 3600rpm
-mitsu lancerin -83-88tehostaja(tosi helppo asentaa)
-opel kadeti E:een jäähdytin(letkut passaa just 2T koneeseen)
-ja jääpi akseli painot sallitun alle

näin minä tein omani ja kaiki merkattu otteeseen

http://offroadoulu.com/index.php?opt...4&topic=1003.0

Edited by - jp-suzuki on 25/09/2007 19:53:13
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Suzuki moottorivaihto kyssäriä Poor Tekniikka & Jutustelu 33 03.12.2007 15:41
sj410 Tekniikka & Jutustelu 1 23.04.2007 20:11
m: sj410 puskajussi O/M/V Ajoneuvot 12 22.11.2006 07:38
m:sj410 KG O/M/V Muut 10 24.09.2005 21:36
M:SJ410 AVO O/M/V Muut 0 25.08.2003 08:10


Sivu luotu: 21:46 (GMT +2).