![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#14
|
||||
|
||||
|
410:stä voi muuttaa 413:sta vastaavan mut samuraihin ei voi verrata kun erisukupolvea,
410:iin kun laitaa levyt eteen, isommat takajarrut ja tehostajan nii voi varrata 413:sta, sillon kontorin max arvot on 1655cc ja 76,8hp esim -85 410 on jo valmiina levyt ja riitävät takajarrut, ainoastaan tehostaja pitää laitaa -toyota 2T 1588cc 75hp5200-5400rpm, 118Nm 3600rpm -mitsu lancerin -83-88tehostaja(tosi helppo asentaa) -opel kadeti E:een jäähdytin(letkut passaa just 2T koneeseen) -ja jääpi akseli painot sallitun alle näin minä tein omani ja kaiki merkattu otteeseen http://offroadoulu.com/index.php?opt...4&topic=1003.0 Edited by - jp-suzuki on 25/09/2007 19:53:13 |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Suzuki moottorivaihto kyssäriä | Poor | Tekniikka & Jutustelu | 33 | 03.12.2007 15:41 |
| sj410 | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 23.04.2007 20:11 | |
| m: sj410 | puskajussi | O/M/V Ajoneuvot | 12 | 22.11.2006 07:38 |
| m:sj410 | KG | O/M/V Muut | 10 | 24.09.2005 21:36 |
| M:SJ410 AVO | O/M/V Muut | 0 | 25.08.2003 08:10 | |