Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #15  
Vanha 21.09.2007, 11:09
riude riude ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 16.04.06
Sijainti: SLN, .
Viestit: 933
Perusasetus

Seosruuvin säätö on KORJAAMO manuaalissa seuraavanlainen proseduuri:

1. tyhjäkäynti ruuvista kierrokset 870r/min
2. seosruuvia kierrellään puoleen taikka toiseen. etsitään ruuvin asento jossa kierrokset ovat korkeimmillaan.
2. toisetaan kohdat 1-2 muutamaan kertaan.

En ole kyllä kokeillut. Ehkä pitäisi, kun taitaa olla turhan laihalla.

Korjaamomanuaali ei kylläkään sano kummin päin menee rikkaammalle, mutta oletettavasti ruuvia sisään=rikkaammalle?

Rauvassa ei oo raha hukassa.

Edited by - riude on 21/09/2007 12:11:21
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
m:suzuki sj410 vertti O/M/V Ajoneuvot 3 06.09.2006 20:49
M: Suzuki SJ410 RankkaAnkka O/M/V Ajoneuvot 3 05.08.2006 17:21
m.suzuki sj410 methäman O/M/V Ajoneuvot 3 26.04.2006 10:05
M/V Suzuki sj410 Klasu O/M/V Muut 5 10.06.2005 11:20
M:Suzuki SJ410 -85 O/M/V Muut 0 18.02.2003 06:50


Sivu luotu: 10:51 (GMT +2).