Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 19.09.2007, 11:48
Eskimo Eskimo ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.10.03
Sijainti: Kajjjaani, .
Viestit: 3.320
Perusasetus

Lainaus:
quote:

Mitään öljyläikkiä mönkkärin alla ei kuitenkaan ole ollut sen jälkeen kun lauhdutin ja letkut vaihdettiin.
Joten millähän tuollainen olisi paljastunut?
Inhottava homma kun vehkeet särkyy mutta heti tuli mieleen miksei siitä mönkkäristä ole tarkastettu öljyjä 1.5 vuoteen varsinkin kun siitä vuotaa sitä?

Eikös huolto-ohjeissa ole mainittu öljyjen tarkastamisesta?

Perä vissiin ehti valua tyhjäksi ja korjaamolla vuoto tulkittiin virheellisesti lauhduttimen viaksi ja alkuperäinen vika jäi korjaamatta.

Vika on aloittajan kertoman mukaan johtunut huollon puutteellisuudesta.
Lisäksi koneella ajetaan kilpaa eli voisi olettaa, että kilpailukäytössä laitteen huoltamisen olevan huomattavasti tarkemmalla pohjalla.

Voimansiirron öljyjen tarkastaminen kuuluu ainakin mun kohdalla monta kertaa vuodessa tarkastettavien asioiden listalle.

Itte ottaisin omaan piikkiin enkä ilkeäisi alkaa asiasta rettelöimään.


____________________________________
"Japsit tekee maasturit, Jenkit niihin renkaat"

- eskimo

OffRoad Kainuu ry.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O: C303 Kytkinlevy ja asetelma(meni takuuseen) -MAKE- O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 31.10.2007 17:12


Sivu luotu: 13:05 (GMT +2).