Lainaus:
quote:
Lainaus:
quote:viitsisitkös sitten sormella osoittaa että mikä osapuoli vittuilee kun herra TML sanoo että itseppähän kehuskelet ajotaidollasi jne jne ja olet istunut turva istuimessa 87 vuonna jne... noinhan hän slehdolle sanoi. ja minun mielestäni entisenä yrittäjänä se ei ole hirveän asiallista tekstiä asiakkeelle kuka on kuitenkin paljon rahaa uhrannut kyseiselle yritykselle.
|
Eikos herra Lehto aloittanut nama historialliset vuosi -87 tarinat ensimmaisena. Lue viestiketju kertaalleen niin kylla niita sielta loytyy(etenkin omat viestisi )
Lainaus:
quote:ja sitten kun yksi ihminen sanoo että täällä olis vanteet kuka maksaa rahdin niin siihen ei oteta kantaa ollenkaan...
|
Lainaus:
quote:Ja vielä 454SS:lle että lähetäpä ne kierot vanteesi tänne niin minäkin pääsen ne näkemään ja toimitan uudet tilalle, maksan kyllä rahdit
|
Itse en pysty sanomaan onko vanteissa vikaa vai ei, mutta omalle kohdalle jos sattuisi niin varmaan kokeilisin jotain muuta taktiikkaa..
Edit: Lisataan viela sen verran etta en ole Offivarusteen, TML:n tai muunkaan kotimaisen offikaupan asiakas.
Edited by - PETEBJ75 on 15/09/2007 18:45:01
|
nojooo kyllä tuo slehto on siihen aikoihin apparin penkillä istunutkin sen tiedän itsekkin mutta tml miehet alkoivat tuostakin aukomaan päätä että no eipä herraa ole kisoissa näkynyt jne ja todellisuudessa mukamas olisi istunut turvaistuimessa jne... minun mielestäni ei todellakaan asiallista tekstiä palvelualan ihmiseltä kenen asiakkaita meistä monet ovat.itse en ainakaan enää tämän keskustelun takia ole.
montenegros #59
TAKO RACING