![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Olen antanut kertoa itselleni, että kytkinkoppa on eri L- ja K-koneissa. Tieto tuli vakuuttavasta lähteestä taannoin, kun vielä haaveilin aktiivisesti 1KZ-T:stä. Kytkinakselissakin pitäisi olla jotain eroa.
Tallissa on kyllä irtonainen LJ:n laatikko, joten voihan sitä mittailla. Katotaan jos huomenna ehtisi. Mistäpä olette noita 1KZ-T pannuja hankkineet? - Mise |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
LJ70 kannen jäki kiristys onko tarpeelline? | Kumikameli | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 26.08.2007 15:06 |
onko 2.3 ja 2.5 pajerossa sama kampiakseli? | pallero | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 21.11.2006 13:55 |
LJ70:n laatikon stefat ja jarruletkut? | Kumikameli | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 06.07.2006 01:36 |
Onko sama jako? suzuki/bronco-83 (pika apua) | Timbba | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 21.07.2004 00:00 |
G-mesen pulttijaosta... | G280E | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 11.07.2003 00:02 |