Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 15.09.2007, 17:47
Mise Mise ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 11.10.04
Sijainti: Kirkkonummi
Viestit: 145
Perusasetus

Olen antanut kertoa itselleni, että kytkinkoppa on eri L- ja K-koneissa. Tieto tuli vakuuttavasta lähteestä taannoin, kun vielä haaveilin aktiivisesti 1KZ-T:stä. Kytkinakselissakin pitäisi olla jotain eroa.

Tallissa on kyllä irtonainen LJ:n laatikko, joten voihan sitä mittailla. Katotaan jos huomenna ehtisi.

Mistäpä olette noita 1KZ-T pannuja hankkineet?

- Mise

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
LJ70 kannen jäki kiristys onko tarpeelline? Kumikameli Tekniikka & Jutustelu 2 26.08.2007 15:06
onko 2.3 ja 2.5 pajerossa sama kampiakseli? pallero Tekniikka & Jutustelu 3 21.11.2006 13:55
LJ70:n laatikon stefat ja jarruletkut? Kumikameli Tekniikka & Jutustelu 5 06.07.2006 01:36
Onko sama jako? suzuki/bronco-83 (pika apua) Timbba Tekniikka & Jutustelu 3 21.07.2004 00:00
G-mesen pulttijaosta... G280E Tekniikka & Jutustelu 0 11.07.2003 00:02


Sivu luotu: 15:41 (GMT +2).