Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 11.09.2007, 20:59
Bruno Bruno ei ole kirjautuneena
Konkari++

Rekisteröitynyt: 09.11.05
Sijainti: Helsinki.
Perusasetus

Kaks lääkäriä käveli Hämeentietä pitkin kunnes huomasivat edellä linkuttavan miehen.Toinen (Just bubista tullut)sanoi että sillä on issiash(mahd,kirjoitus virhe),,Johon toinen sanoi ettei katsottuna tästä kulmasta jota kävelee ettei olee isshiasch,vaan selkärangan kiertymä,,,(jurrimmassa kolleegoista).No kauhea kiistely siitä tuli kumman diegnosi on oikeas,päätyivät
ottaa siitä selvää."Olen lääkäri ja ,väittelen kollegani kanssa mikä sinua vaivaa,olen tullut siihen tulokseen että sairautesi on:issiash!!!!!!!!!.Lääkäri kolleega tulee huutamaan:Tuo on nuorempi kuin minä joten olen pätevämpi,eli diegonoosi on selkärangan kiertymä!Kovin sairaaksi luultu kamraatti vastaa että olette molemmat väärässä kuin minäkin ,luulin sitä pieruksi mutta se oli p,,,,a.

Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
LR disco II (TD5) ja PA-suodatin !!! hyvä tietää! lacrits68 Tekniikka & Jutustelu 4 01.04.2007 23:57
Mistä tietää onko HJ korotettu HJ60_Jussi Tekniikka & Jutustelu 25 29.03.2006 21:12
12 asiaa joita et haluaisi tietää! zartsa Jokes 2 27.03.2006 19:30
Kuka tietää missä? Tapsa_ja_Dumbo Chit-Chat 4 22.02.2006 18:45
Kysy Piinalta, Piina tietää! piina Kysy Piinalta 0 02.11.2005 22:21

Sivu luotu: 04:23 (GMT +2).