Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #10  
Vanha 07.09.2007, 17:23
HeikkiH:n Avatar
HeikkiH HeikkiH ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: Lappeenranta
Viestit: 3.616
Perusasetus

Ei se D44 mikään harvinainen ole, mullakin pari niitä tallissa. Oli vuoteen -77 kaikissa Blazereissa, -78 sai joko D44 tai 10-bolt akselilla.

Toki sen 15" vanteen saa D60 akseliin, tarpeeksi vähän backspacingia, tai sitten hioo jarrusatulasta matskua pois. Joissain FOFFi autoissa on vaihdettu pienemmät jarrut.

Eikä ne D60 ulkopäät käy muuhun kuin d60 akseliin, niissä kun on oikeat laakerit verrattuna D44/10-bolt palloniveliin.

Heikki H.

FJDC
Montenegros #21
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O:HJ:n Siivapyörään mutteri! (kiireellinen) ¤Offi-Osku¤ O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 5 25.12.2007 20:38
Hehkutus ongelma ja kiireellinen (2LT2) Repro Tekniikka & Jutustelu 7 31.10.2006 20:40
KIIREELLINEN kysymys BJ:n voimansiirrosta P.S-77 Tekniikka & Jutustelu 8 23.10.2006 18:37
viimekäden tietoa hj/bj perästä Tekniikka & Jutustelu 2 16.09.2005 13:33
Kysymyksiä (lukko)perästä? Watti Tekniikka & Jutustelu 7 28.08.2005 21:38


Sivu luotu: 20:44 (GMT +2).