![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Ei se D44 mikään harvinainen ole, mullakin pari niitä tallissa. Oli vuoteen -77 kaikissa Blazereissa, -78 sai joko D44 tai 10-bolt akselilla.
Toki sen 15" vanteen saa D60 akseliin, tarpeeksi vähän backspacingia, tai sitten hioo jarrusatulasta matskua pois. Joissain FOFFi autoissa on vaihdettu pienemmät jarrut. Eikä ne D60 ulkopäät käy muuhun kuin d60 akseliin, niissä kun on oikeat laakerit verrattuna D44/10-bolt palloniveliin. Heikki H. FJDC Montenegros #21 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
O:HJ:n Siivapyörään mutteri! (kiireellinen) | ¤Offi-Osku¤ | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 5 | 25.12.2007 20:38 |
Hehkutus ongelma ja kiireellinen (2LT2) | Repro | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 31.10.2006 20:40 |
KIIREELLINEN kysymys BJ:n voimansiirrosta | P.S-77 | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 23.10.2006 18:37 |
viimekäden tietoa hj/bj perästä | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 16.09.2005 13:33 | |
Kysymyksiä (lukko)perästä? | Watti | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 28.08.2005 21:38 |