Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 29.08.2007, 18:19
Vilkutin:n Avatar
Vilkutin Vilkutin ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.09.04
Sijainti: Lahti - Padasjoki, Finland.
Viestit: 3.213
Perusasetus

keskitasauspyörästöllisessä diffi tosiaan luistaa.. mutta jäykässä nelikossa jos renkaat on erikokoset niin isommat pyörät yrittää pyöriä kovemmin ja jos siis isommat on vaikka edessä ni sehän rasittaa voimansiirtoa kun etupyörät vetää autoa. Vittu minä taida osata tätä selittää järkevästi.

vm.91 Hilux 4WD
vm.91 L200 4WD
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
akseleiden leveyksiä? jv Tekniikka & Jutustelu 4 17.10.2007 22:10
Mogin akseleiden hyötykäyttö ? finvalp Tekniikka & Jutustelu 7 15.09.2005 05:50
M: toyotan akseleiden osia ym. kivinen O/M/V Muut 0 24.01.2004 19:47
Jäykkien akseleiden pomppimisongelma? Tekniikka & Jutustelu 15 20.01.2004 16:10
akseleiden vaihto Tekniikka & Jutustelu 0 24.09.2003 14:46


Sivu luotu: 07:33 (GMT +2).