![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#13
|
|||
|
|||
|
Ota kampi irti ja vieä koneistamoon. Ne voivat siellä koneistaa vain tuo n yhden kaulan. Jos oikein paljon on tuuria matkassa, niin tuo tulee kiillottamallakin ja silloin siihän käy vakiokoon laakeri. Kestää se jälkeen toiset 450tkm.
Tosimiehet mittaa tietysti kaulan mikrometrillä ja jos se on mitoissaan, niin hiomapaperilla vähän sileämmäksi ja uuttaa laakeria peliin. Puolisynteetinen tarkoitaa paskaa. Mineraaliöljyssä ei ole mitään vikaa, kunhan se on dieselimottorille tarkoitettua. Silloin siinä on mukana tarpeeksi peseviä lisäaineita ja moottori pysyy puhtaana. Vaihtovälinä 7500km on juuri sopiva. Eipä tainnut olla koneessa pahemmin kökköjä sisällä, vai kuinka. Edited by - Vituxman on 21/08/2007 18:34:01 |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Tehostaja tökkii | solihull | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 04.04.2007 10:16 |
| Disco I pamahti pakuksi | D1 | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 20.06.2004 21:34 |
| Ohjaustehostin tökkii | Vuosimallit 1984-1996 | 7 | 11.09.2003 12:37 | |
| TARTTIS SUIKAAN NOKAN | O/M/V Muut | 0 | 27.05.2003 10:00 | |