Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #13  
Vanha 21.08.2007, 17:31
Vituxman Vituxman ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 09.12.06
Sijainti: Kajaani
Viestit: 32
Perusasetus

Ota kampi irti ja vieä koneistamoon. Ne voivat siellä koneistaa vain tuo n yhden kaulan. Jos oikein paljon on tuuria matkassa, niin tuo tulee kiillottamallakin ja silloin siihän käy vakiokoon laakeri. Kestää se jälkeen toiset 450tkm.

Tosimiehet mittaa tietysti kaulan mikrometrillä ja jos se on mitoissaan, niin hiomapaperilla vähän sileämmäksi ja uuttaa laakeria peliin.

Puolisynteetinen tarkoitaa paskaa. Mineraaliöljyssä ei ole mitään vikaa, kunhan se on dieselimottorille tarkoitettua. Silloin siinä on mukana tarpeeksi peseviä lisäaineita ja moottori pysyy puhtaana. Vaihtovälinä 7500km on juuri sopiva. Eipä tainnut olla koneessa pahemmin kökköjä sisällä, vai kuinka.



Edited by - Vituxman on 21/08/2007 18:34:01
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Tehostaja tökkii solihull Tekniikka & Jutustelu 7 04.04.2007 10:16
Disco I pamahti pakuksi D1 Tekniikka & Jutustelu 6 20.06.2004 21:34
Ohjaustehostin tökkii Vuosimallit 1984-1996 7 11.09.2003 12:37
TARTTIS SUIKAAN NOKAN O/M/V Muut 0 27.05.2003 10:00


Sivu luotu: 23:27 (GMT +2).