Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 20.08.2007, 10:31
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.078
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Jos en väärin muista niin joku on ifs hiluun torpannu jäykän aksulan. Tais olla kilvissäkin. Jousitustyypin kun pitää alkuperäisenä (kierre) niin vähemmillä prosenteilla selviää.

Hiluxikin taitaa olla maasturi
Jousitustyyppi ei pysy alkuperäisenä, eikä alkuperäinen jousitustyyppi ole kierrejousi vaan vääntösauva. Prosentteja menee 4 %.

Koska akselisto ei ole mallisarjaan kuuluva (N130), muutos vaatii AKEn poikkeusluvan. Vastaavan korimallin Hiluxin (mallisarja N105, N110) mallisarjassa on tuo N105-malli, joka on jäykällä etuakselilla, joten se ei vaadi lupaa.

_______________________________________________
Toyota Land Cruiser KJ90
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Pajeroon jäykkä etuakseli panda Tekniikka & Jutustelu 1 16.01.2007 21:19
Jäykkä etuakseli Runneriin? -Jussi- Tekniikka & Jutustelu 11 26.01.2006 22:45
O:Hilux jäykkä etuakseli (4,56) SuurSyömäri O/M/V Muut 0 06.09.2005 20:07
Pajeroon jäykkä etuakseli? PaJeRo Tekniikka & Jutustelu 11 13.06.2005 04:39
4-runneriin korotusta? Tekniikka & Jutustelu 7 22.01.2005 15:17


Sivu luotu: 22:39 (GMT +2).