Jos olen oikein ymmärtänyt, niin viskon-mekaanisen tasaupyörästön erot tulevat esiin liukkaalla? Ite olen ajellut vain viskollisella ja se on hyvinkin looginen käytökseltään, oliko tämä toinen sitten puskemaan taipuvainen vai miten se meni?
Vuodoista iten pitäisin normaalina jos alle ei tule muutamaa pisaraa kummempaa merkkiä, tietysti jos auton pohja on kovin öljyinen niin sekin jo merkkaa liiallista vuotoa.
Ne etuakselin kääntönivelet(kiiltävät pallukat pyörän takana) tuppaavat vuotamaan peräöljyä, tästä ei vähäisessä määrin ole haittaa jos tarkistelee ajoittain nivelen öljymäärän. Suurempi vuoto kastelee ikävästi jarrua ja ainakin haisee pahalta.
Jarruista vielä, Rangessa on oikeasti hyvät jarrut. Jos jarrua joutuu huomattavan kovalla voimalla polkemaan niin silloin on jotain vialla tai yksinkertaisesti palat/levyt loppu. Käsijarru on sitten kardaanissa oleva rumpu --> älä koittele mitään kässärikäännöksiä tms.

Jarruosat eivät maksa maltaita, mutta ikävää jos heti joutuu laittamaan 4x levyt ja palat.
EDIT: Ahosensetä jo ehtikin tuikkaamaan väliin...
Life sucks, then you die...
Edited by - AVRO on 13/08/2007 21:45:36