Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 13.08.2007, 00:04
L-200:n Avatar
L-200 L-200 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 28.07.04
Sijainti: Äänekoski, Finland.
Viestit: 2.158
Perusasetus

Ettei ois jouset kuoleentunna ja menettäneet korkeuttaan jolloin rallattaa vaikka ois säädetty spekseihinsä?
Olihan mäntä varmasti yläkuolossa oikeassa kohdalla eikä noin suunnilleen, se on vähän kuin itikalla nainti, milli sivuun ja se on silmässä...
Mulla kans rallattaa jojotassa (1,3 12v 2E moottori) kait 2:en imuvena, sen jousi näytti aavistuksen muita matalammalta hätäsesti mauserilla mitattuna kansiremppaa tehdessäni(en silloin viittiny ottaa kuvia vähän karstaesta koneesta, nyt ketuttaa kun olin laiska).
Shimmiprikoilla vois vähän saada tekohengitettyä, mutta pitää tietää sit jousen oikea korkeus jotta pystyy kompenoimaan korkeuden kohdilleen jottei tuu liika korkee/jäykkä jousesta jolloin nokka kuluu äkkiä vituiksi liiasta rasituksesta.

Tää äkkiseltään tuli mieleen...

-- Wannabe OFF-roader --
l-200(@)offipalsta.com
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Nissan kingcap vm85 kharju Tekniikka & Jutustelu 0 03.01.2008 13:51
nissan kingcap 4wd -92 b kalnissan Tekniikka & Jutustelu 17 01.12.2007 20:43
M: Nissan KingCap TD25 4x4 -88 O/M/V Ajoneuvot 0 28.03.2007 15:37
Nissan Kingcap -83 vaihdelaatikko Tekniikka & Jutustelu 1 14.03.2007 21:04
o: nissan kingcap -86 osia arska4x4 O/M/V Muut 4 02.09.2005 14:14


Sivu luotu: 01:18 (GMT +2).