Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 12.08.2007, 21:42
Ahosensetä:n Avatar
Ahosensetä Ahosensetä ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 01.10.04
Sijainti: Marttila, Finland.
Viestit: 4.066
Perusasetus

Ellei etuakselimassa riitä, niin voihan tuohon käyttää takajousiakin. Niitä löytyy aina 1850 kg akselimassaan saakka siviilipuolelta, sotilaspuolelta ehkä isommillekin.

Kierrejousilla on lehtijousia helpompi toteuttaa pitkät joustot, koska pitkäjoustoisista lehtijousipakoista tulee pitkät. Valittu tukivarsiratkaisu vaikuttaa huomattaavsti: jakarit rajoittavat akselin liikettä ristiriipuntatilanteessa, mutta nelilinkillä tai moggityyppisellä ratkaisulla saa joustoja todella paljon. Tosin jakareillakin pystyy toteuttamaan hyvän alustan.


T, Antti
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty M:HDJ:n etuakselin osia Jari_M O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 9 10.07.2008 18:37
lj:n etuakselin leventäminen Tekniikka & Jutustelu 2 17.09.2006 08:06
M: Dana 44-etuakselin osia Gary Grand O/M/V Muut 1 22.02.2006 07:15
M: BJ-40 etuakselin osia MK O/M/V Muut 0 05.12.2004 21:21
O: Etuakselin tiivistesarja BJ-75:een bj75 O/M/V Muut 16 08.10.2004 15:12


Sivu luotu: 17:37 (GMT +2).