Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #7  
Vanha 12.08.2007, 12:50
Harju:n Avatar
Harju Harju ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 02.08.07
Sijainti: Jurva, Finland.
Viestit: 7
Perusasetus

Nettiä on vähän surffailtu ja yritetty selvittää mitä joutuu tekemään kun vaihtaa kasin kutosen tilalle.
Eroja on moottorien ja vaihdelaatikoiden kiinnityksissä. Eroa on myös dana20 ja Tuon BW 13-39 jakolaatikon kardaanien kiinnitys kohdissa. Ainakin takakardaania joutuu jotenkin muokkaamaan? Osaako joku sanoa tuosta takakardaanista tarkemmin mitä joutuu tekemään? Ja sopiiko etukardaani heittämällä?

Monet muuten kehuivat tuota 258 konetta kestävemmäksi kuin 360? tiedä sitten...

Tässä ei nyt osaa oikein päättä pysyisikö vakiotekniikassa ja vaihtaisi välitykset. Vai siirtyisikö kasiin? Varmasti kutonen ja manuaali on halvempi rempata jos siihen tulee tarvetta. Bensankulutuskin on varmasti aika erillainen.

Aukaisin äsken takaperän ja tuossa oli merkinnät 46 13 eli tuo on 3.54 välityksellä. Joku laiska kitkalukko siinä taitaa myös olla. Laitan pari kuvaa kun siinä oli joku "peltiklipsu" jotenkin hassusti. osaako joku sanoa mikä se on?









Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: wagoneerin osia. fordstw O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 04.01.2008 14:54
Puskimen suunnittelua...(Vinssin "kidan aukko"?) Lehis Tekniikka & Jutustelu 7 09.04.2007 19:38
sytkän suunnittelua... mauno Tekniikka & Jutustelu 12 15.01.2007 14:04
Reittien suunnittelua Rabbit Ranchilla la 26.8 Racingrabbit Tapahtumat 6 30.08.2006 18:07
Lämmityslaitteen suunnittelua ja rakentamista Shuttle Tekniikka & Jutustelu 7 11.09.2005 18:20


Sivu luotu: 00:59 (GMT +2).