|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
VälijäähdytinTossa yhden "pajan"pihassa kun oltiin töissä,niin oli rivi uusia cumminssin koneita ja välijäähdytin syylärin jatkeena,siis leveys-suunnassa. Moottorin oma ropelli hoiti välärinki "jäähdytyksen" eli onnistuiskoha toi esim.jos teettäis yhdistetyn välärin ja syylärin esim Berttaan...? Ei tarttis mitää sähköflektejä laitella....Ihan ny ajatuksena,ku niitä koneita siinä kattelin ja ihailin..=) "Onkohan nää meijän maita.."
|
#2
|
|||
|
|||
täh? yleesä välärit on syylärin etupuolella eikä niille mitään omia flektejä ole vaan koneen oma ropelli hoitaa kummankin jäähdytyksen.
___________________ www.pahama.com ___________________ |
#3
|
|||
|
|||
Jos minulla ois rahaa ku rantarosvolla, niin teettäsin juurikin tuommosen päällekkäin olevan kompinaation. Puhdistuksen kannalta ihan sikahyvä ratkaisu ainaki isompien värkkien kans, jossa voi olla kolme-neljäki kennoa peräkkäin.
Syyläri pitäs sillon olla tietysti paksumpi, että vesitilavuus on riittävä. |
#4
|
||||
|
||||
Nii meinasin vaan että kun "tyhjäkäynnillä"metässä ajelee ja ei ajoviima niin paljoa vaikuta,niin kun ne on vierekkäin tai tavalla kuin nettijussi sen ajatteli,ni sais optimaalisen hyödyn.
Jos ne on peräkkäin,niin ainahan se flektin imuteho on näin maalaisjärjellä ajateltuna pienempi,kun joutuu ekaks vetämään ilmat syylärin läpi....? Mikään asiasta enempää tietävämpi en ole ja en kinastele,että mikä on paras,mutta ratkaisu näytti ainakin siinä tehtaan pihalla järkevältä ja ennen kaikkea siistiltä=) Periaatteessa koko syyläri näytti normaalilta syyläriltä,mutta toinen reuna oli vaan väläriä,semmonen kompakti paketti=) "Onkohan nää meijän maita.." |
#5
|
|||
|
|||
ooppelin diesel vectroissa on ainakin syylärin jatkeena välijäähdytin. Ilmastointi etupuolella.
lisää kaasua, puut suurenee... |
#6
|
||||
|
||||
On se varmaan hyväks havaittu asetelma..
JCBeen Perkinssin eessä on jäähdyttäjä ja öljynlauhdutin rinnakkain. Tais olla Valmetin nokalla moottori ja muuntimen öljyt rinnakkain lauhtumassa. Näissä laitteissa ei ajoviima paljo jäähdytä, jos kone on töitä varten.. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
O välijäähdytin | emppu106 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 21.12.2007 18:58 |
M: välijäähdytin | longfiedteam | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 11.11.2006 21:18 |
M: Välijäähdytin | wallu | O/M/V Muut | 2 | 22.12.2004 08:52 |
Välijäähdytin??? | Nalle | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 23.12.2003 23:02 |
Välijäähdytin | ari | O/M/V Muut | 0 | 25.06.2003 10:19 |