Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 10.08.2007, 16:32
Harju:n Avatar
Harju Harju ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 02.08.07
Sijainti: Jurva, Finland.
Viestit: 7
Perusasetus

kiitos vastauksesta. Silloin kun tämän ostin etsin kyllä juuri tuolla v8 tekniikalla olevia jeeppejä mutta niitä ei löytynyt mistään niin päädyin tähän. Oli niin kova himo saada "full size jeeppi"

Teknikan vaihtoa kasiin ja automaattiin on kyllä käynyt mielessä...useasti... Eroaako kutos ja kasi wagoneeri mitenkään jarrujen ja alustan osalta toisistaan? Eli saako sen kasin sinne miten helposti katsastettua?

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: wagoneerin osia. fordstw O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 04.01.2008 14:54
Puskimen suunnittelua...(Vinssin "kidan aukko"?) Lehis Tekniikka & Jutustelu 7 09.04.2007 19:38
sytkän suunnittelua... mauno Tekniikka & Jutustelu 12 15.01.2007 14:04
Reittien suunnittelua Rabbit Ranchilla la 26.8 Racingrabbit Tapahtumat 6 30.08.2006 18:07
Lämmityslaitteen suunnittelua ja rakentamista Shuttle Tekniikka & Jutustelu 7 11.09.2005 18:20


Sivu luotu: 15:01 (GMT +2).