Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #12  
Vanha 02.08.2007, 21:32
Valko-bandiitti Valko-bandiitti ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 14.09.05
Sijainti: Finland.
Viestit: 342
Perusasetus

Tiheämmän kuin 3.73 (esim. 4.11 )välityksen saa laitettua "tavalliseen" tasauspyörästökoteloon välilevyn avulla. Siis kotelon ja välityksen väliin koneistettu kiekko. Näin siis tehtiin kivikaudella kun internetit yms oli vielä haaveena. Kiekon paksuus oli kait jotain 3 mm.
-74 ja vanhemmat wagoneerit olii viisipulttisia, -75 ja uudemmat 6-pulttisia.
Quadratracista kannattaa tarkistaa "vetoketjun" kunto, jos se on venynyt on vaarana ylihyppääminen ja rikkimennyt jokoaski. Jos venymistä esiintyy, kannattaa sitten vaihtaa osaaikamuutossarja ( siinä tuli ainakin minulle aikanaan uusi ketju yms samalla rahalla kuin pelkkä ketju olisi aroyhtymällä maksanut).
Jos takaa löytyy Amc-20-akseli kannattaa heti tarkistaa laipan kiinnitys vetoakseliin. Jos se pääsee löyhtymään, nylvääntyy vetarin pää piloille. Tämä siis vain Amc:n omassa akselissa, jonka erottaa heti vetoakselin ulkopään mutterista (dana 44:ssä ei ole)

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Jeep Wagoneer -77 osmos Tekniikka & Jutustelu 3 24.11.2005 20:26
M: Jeep Wagoneer -78 julli O/M/V Muut 5 24.10.2005 08:04
M: Jeep Wagoneer V8 O/M/V Muut 8 12.09.2005 17:56
M: Jeep Wagoneer -75 O/M/V Muut 2 28.09.2004 09:40
M:Jeep Wagoneer O/M/V Muut 0 27.11.2003 22:50


Sivu luotu: 14:29 (GMT +2).