Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 02.08.2007, 09:28
pjtk:n Avatar
pjtk pjtk ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 22.04.03
Sijainti: Pirkanmaa, Suomi.
Viestit: 1.741
Perusasetus

Taitaa olla liki kaikki maahantuojan kautta tulleet Jeepit 3.54 välityksellä. Äkkiä muistellen lautaspyörässä 46 hammasta ja pinjonissa 13 tuossa 3.54 välityksessä. Arvot on myös stanssattuna lautaspyörään. Helppo kurkata kun avaa perästä kannen. Niin ja saattaahan se tunnistus lätkäkin olla viä tallella perän kannen pulttien alla. Tasauspyörästön runko Jeepin D44:sessa on erilainen riippuen siittä, että mikä välitys. Eli 3.73 välityksestä ja siittä harvempiin on omansa ja 3.92 ja siittä ylös välläreihin omansa.
Muistaakseni kaikista vanhemmissa Wagoissa on pyörät kiinni viidellä pultilla. Näissä on sitten vissiin nuo ei 30 booriset vetarit.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Jeep Wagoneer -77 osmos Tekniikka & Jutustelu 3 24.11.2005 20:26
M: Jeep Wagoneer -78 julli O/M/V Muut 5 24.10.2005 08:04
M: Jeep Wagoneer V8 O/M/V Muut 8 12.09.2005 17:56
M: Jeep Wagoneer -75 O/M/V Muut 2 28.09.2004 09:40
M:Jeep Wagoneer O/M/V Muut 0 27.11.2003 22:50


Sivu luotu: 01:02 (GMT +2).