Lainaus:
quote:
Joskus olin kyytissä caprice farmarissa, jossa oli cedricin kone ja tomaattilaatikko. Eikä edes ahdinta koneessa. Yllättävän hyvin jakso mennä, kone kiersi niiiiiin perkeleesti. Tuskin 6.2D + th700 sen paremmin sitä autoa vie, vaikka onkin puolet isompi.
Yllätyin nissanin koneen voimasta, vaikka etukäteen tuolle yhdistelmälle nauroinkin.
Size [u]does</u> matter, Sisu A-45
Pieni on kaunista, Odes 400 ATV
|
Mun mielestä nuo Cedricin dieselit noissa lahnoissa on kyllä aika veteliä.. Ja 6.2 D on kyllä sitä cedricin 2.8l pakettia merkittävästi voimakkaampi (cedric 90? hv vs 6.2 D 140 hv). Mutta tää 3.3l Patrolin turbo diesel tuntuis kyllä kepittävän jopa ton chevyn 6.2 D:n, vaan onhan tässä enempi heppojakin (160) ja vääntökään tuskin ainakaan huonommaksi jää kun on Turbo Diesel. Toki paikaltaan auton liikauttaa paremmin liikkeelle ehkä tuo 6.2 D kun vääntää ilmeisesti paremmin ihan alakierroksilla kuin tuo kiristetty Patrolin turbo diesel..
Camaro Iroc-Z 1986 black T-Top with 350cid Tuned Port Injection + modified Paxton SN-93 supercharger + B.O. TH700R4 L3
Ford Bronco XLT 4x4 1984 3.3l Turbo Diesel