Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 27.07.2007, 18:01
COWBOY COWBOY ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.09.06
Sijainti: Salla
Viestit: 175
Perusasetus

Eli jos periin vaihtaa välitykset, niin hidas- ja nopeapuoli muuttuvat samassa suhteessa. Mitähän tämä tarkottaa käytännössä? Millainen hidaspuoli on sitten perävälityksiä muuttamalla, verrattaessa esim. 4.16 jakikseen välitykseen? Onko 4.16 paljonkin hitaampi/nopeampi. Kertokaa hiutaleelle... Itseäni nimenomaan sapettaa maantiellä Suzukin voimattomuus, kun auto on kerran päivittäisessä ajossa. Toki hidaspuolikin saisi olla vielä hitaampi, ettei tarvi kytkintä käryyttää.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: jakiksen välityssarja BJ2/HJ60-61 Killer-Wo O/M/V Muut 16 11.07.2007 10:54
Sj:n jakiksen urtaaniset puslat Tekniikka & Jutustelu 3 26.04.2007 19:01
O: Nivan jakiksen kannake. ¤Offi-Osku¤ O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 5 13.03.2006 19:01
Hj/jakiksen irroitus.. Heikki L Tekniikka & Jutustelu 2 20.10.2005 20:05
O:Samurain välitykset ym.osaa O/M/V Muut 0 08.10.2003 12:45


Sivu luotu: 11:56 (GMT +2).