Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 25.07.2007, 21:52
Viipo:n Avatar
Viipo Viipo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.09.06
Sijainti: Joensuu, .
Viestit: 4.183
Perusasetus

mutta tuolla eräällä toisella autoharrastusfoorumilla pitkän tappelun jälkeen ake myönti, että pintapellit ei tee autosta eri autoa, vaan alustarakenteen eroavaisuudet. Siksi Ladan 1,7 mylly on suurin vertailumoottori kaikkiin ladoihin, 1-koppanen knudsonitaunus samaa mallisarjaa 2-3 -koppasten kanssa ja sitä kautta myös Corttiina... Eli kaikkiin voi pultata 2.8l V6 -myllyn, ja virittää sitä 7kg/kW -rajaan saakka...

Kuitenkin esim. Pontiac Astrelle ei kelpaa Chevrolet Vega vertailumalliksi, vaikka ovat sama auto (Pontiac kanukeissa, chevy jenkeissä), tai esim. Chevroletin eri varustetason mallit (Impala vs. Bel Air) eivät ole sama auto. Toisesta saa tehä avon ilman turvakaarta, toisesta ei.

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
HJ60 renkaiden muutoskatsastus samid Tekniikka & Jutustelu 17 27.06.2007 11:47
Toyota lj 70 renkaiden muutoskatsastus Mikedeus21 Tekniikka & Jutustelu 19 03.12.2006 00:39
renkaiden muutoskatsastus Tekniikka & Jutustelu 0 14.07.2006 16:12
VW Taron lukot jambo72 Tekniikka & Jutustelu 23 28.12.2004 21:17
VW Taron mittarinvaijeri jambo72 Tekniikka & Jutustelu 1 13.12.2004 09:06


Sivu luotu: 08:19 (GMT +2).