![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
mutta tuolla eräällä toisella autoharrastusfoorumilla pitkän tappelun jälkeen ake myönti, että pintapellit ei tee autosta eri autoa, vaan alustarakenteen eroavaisuudet. Siksi Ladan 1,7 mylly on suurin vertailumoottori kaikkiin ladoihin, 1-koppanen knudsonitaunus samaa mallisarjaa 2-3 -koppasten kanssa ja sitä kautta myös Corttiina... Eli kaikkiin voi pultata 2.8l V6 -myllyn, ja virittää sitä 7kg/kW -rajaan saakka... Kuitenkin esim. Pontiac Astrelle ei kelpaa Chevrolet Vega vertailumalliksi, vaikka ovat sama auto (Pontiac kanukeissa, chevy jenkeissä), tai esim. Chevroletin eri varustetason mallit (Impala vs. Bel Air) eivät ole sama auto. Toisesta saa tehä avon ilman turvakaarta, toisesta ei.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| HJ60 renkaiden muutoskatsastus | samid | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 27.06.2007 11:47 |
| Toyota lj 70 renkaiden muutoskatsastus | Mikedeus21 | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 03.12.2006 00:39 |
| renkaiden muutoskatsastus | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 14.07.2006 16:12 | |
| VW Taron lukot | jambo72 | Tekniikka & Jutustelu | 23 | 28.12.2004 21:17 |
| VW Taron mittarinvaijeri | jambo72 | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 13.12.2004 09:06 |