Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 18.07.2007, 18:52
TimoV:n Avatar
TimoV TimoV ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 09.02.05
Sijainti: Joensuu, Finland.
Viestit: 1.273
Perusasetus

3.9:ssä on syylärin mallit vaihtelevat aikalailla riippuen vuosimallista ja vaihteistosta. Automaateissa on syylärissä osio niille öljyille kanssa...

Vanhemmassa 3.5 EFIn syylärissä ei. Kaasaripeleissä taas erilaiset syylärit.

Ikuna ei ole mullakaan lämpöongelmia ollut. Sähköflektilläkään. Vaikka entisessä Rankussa oli alunperin ihan tohjo syylärikin, jäähdytti se silti loistavasti. Nykyisen syyläri pitänee vaihtaa lähiaikoina, vaikka ongelmia ei vielä toistaiseksi olekaan. Se vain vähän fuskaa.

-TimoV

"The original anti-theft devices -- Lucas Electric products." RR 3.9EFI Vogue, 1990

Edited by - TimoV on 18/07/2007 20:02:12

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O: rangen V8 jutkula O/M/V Muut 1 08.12.2005 22:39
Rangen ECU:sta Tikru75 Tekniikka & Jutustelu 4 03.11.2005 18:54
Rangen ECU Tekniikka & Jutustelu 13 27.07.2004 07:41
Paineilman riittävyys? anttir Tekniikka & Jutustelu 10 11.06.2004 08:21
Rangen PTO Tekniikka & Jutustelu 7 29.11.2003 11:38


Sivu luotu: 11:10 (GMT +2).