![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#3
|
|||
|
|||
![]()
No juu toi mesehän kyseessä on ja tosiaan ku toi rangen syyleri mikä siinä on ollukkin niin olis ulkomittojen mukaan sopivan kokonen,meinaan mahtuu toi vaijerinkelauskone nätisti osittain tonne alle niin ei jää sitä etuylitystä.
No mites 3.9:n rangen syyleri liekö se isompi johonkin suuntaan? Tai käy sinne jonkun muunkin jäähdytin kunhan on yhtä matala ku rangessa.Vähän paksumpi se voi olla mut ei juurikaan leveempi ellei tee rälläkällä tilaa sivusuunnassa. Niin ja siihen flegtien ja syylerin väliin tulee vielä melkein syylerin kokonen ohut lauhdutin automaatille,mikä vie tietenkin ropelien jäähdytys tehoa et voi olla parasta ettiä jostain isompi syyleri. lisää happea |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
O: rangen V8 | jutkula | O/M/V Muut | 1 | 08.12.2005 22:39 |
Rangen ECU:sta | Tikru75 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 03.11.2005 18:54 |
Rangen ECU | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 27.07.2004 07:41 | |
Paineilman riittävyys? | anttir | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 11.06.2004 08:21 |
Rangen PTO | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 29.11.2003 11:38 |